فروش فایل‌های مذهبی، علوم انسانی و...

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 6
  • بازدید دیروز : 23
  • بازدید کل : 65677

خنجر از پشت می‌زند دشمن


خنجر از پشت
از ابتدای شکل گیری جریان انقلاب اسلامی، مهم‌ترین جریان ظاهرالصلاحی که از پشت به انقلاب اسلامی خنجر زد، #انجمن_حجتیه بود. امام راحل(ره) آنان را «مقدس‌مآب‌های بی‌شعور»ی خطاب می‌کرد که چون «مارهای خوش خط و خال» مردم را فریب می‌دهند ولی آنچنان زهرآگین هستند که «خون دلى كه پدر پيرتان از اين دسته متحجر خورده است هرگز از فشارها و سختيهاى ديگران نخورده است.»
مگر انجمن حجتیه چه می‌کرد که خمینی کبیر اینچنین از آنان نفرت داشت؟
یکی از اصلی‌ترین اقدامات آنان این بود که همواره به بهانه‌ای، تلاش می‌کردند تا مسیر اصلی مبارزه را منحرف کنند تا مبادا «بت اعلی و شیطان بزرگ» و فرزند نحس و نجس او «اسرائیل» در خطر قرار بگیرند.
پیش از پیروزی انقلاب اسلامی و برای مهار حرکت آن، مردم را به مبارزه انحرافی با بهاییت تشویق می‌کردند! پیروزی انقلاب اسلامی، منافع کدخدای آنان را به خطر می‌انداخت، پس برای ممانعت از پیروزی آن، هزار جبهه انحرافی باز کردند تا توان ما فرسوده شود، اما با ذکاوت آن روح خدا امریکا را به ذلت کشاندیم.
در اوج قتل عام مردم غزه و حمایت‌های جمهوری اسلامی از مظلومان فسطینی، به یکباره حجتیه‌ای‌ها جیغ زدند که چرا به شیعیان پاکستان توجه نمی‌کنید؟ می‌خواستند دشمن اصلی را در امان قرار دهند. مساله شیعه و سنی را مطرح کردند و با اتحاد با جریان شیعیان لندنی و سنی‌های داعشی، خواستند که مبارزه با امریکا و توله‌اش را به دعوای شیعه و سنی تغییر دهند. با درایت امام خامنه‌ای(حفظه الله) این توطئه هم نقش بر آب شد و ما ذره‌ای نلغزیدیم.
اکنون که به دروازه‌های اسرائیل رسیده‌ایم و جهانیان می‌دانند که در سوریه، پای‌مان روی خرخره اسرائیل قرار گرفته است؛ نئوحجتیه‌ای‌ها فریاد می‌زنند که «بیایید از سلطه‌جویی منطقه‌ای دست بکشیم»؛ «بیایید برای آرامش مسلمانان از رقابت با عربستان سعودی و اهل سنت اجتناب کنیم تا مسلمانان قدرتمند بشوند»
یاللعجب! این «بیشعورهای مقدس مآب» چه توطئه مضحکی راه انداخته‌اند! این «مارهای خوش خط و خال» با دفاع نمایشی از قانون حجاب، خود را متدین نشان می‌دهند که مردم را فریب دهند ولی در همان‌جا به دنبال تامین امنیت اسرائیل هستند. انقلاب اسلامی را به سلطه جویی و رقابت منطقه‌ای محکوم می‌کنند و نسخه می‌پیچند که بیایید با عربستان صلح کنیم؟
جناب جاهل متنسک! جناب مقدس مآب بیشعور! ما نه به دنبال سلطه جویی منطقه‌ای هستیم و نه به دنبال جنگ شیعه-سنی و نه در جنگ با عربستان قرار داریم. ما در «جنگ با امریکا و اذناب» او هستیم؛ ما به دنبال «محو اسرائیل از صفحه وجود» هستیم و شما پیروان اسلام امریکایی، به دنبال «سازش با امریکا»! بیهوده تلاش نکنید که با نمایش‌های دروغین صلح و جنگ با این و آن، امنیت اسرائیل را فراهم کنید و سرنوشت‌تان را به سرنوشت حتمی اسرائیل گره نزنید...

@abd_alhamid

  انتشار : ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 248

برچسب های مهم

بانوفایل مرجع خرید و فروش فایل‌های علوم انسانی اسلامی انقلابی شهید مطهری دانشگاه امام صادق و...

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما